1 min read

UTMB 1/8:住宿選擇

Ultra Trail Mont Blanc 2018

1. 住宿選擇
2. 試路建議
3. 高度適應
4. 食物方案
5. 裝備建議I
6. 裝備建議II
7. 訓練方法
8. 比賽策略

Ultra Trail Mont Blanc

由一年玩一次越野跑比賽,朋友現在一年玩幾次,甚至也有已UTMB為目標的。本身同是露營友的「Isaac Wong」和「Sam Tam」現在操山多過露營,趁UTMB也邀請他們在網站分享他們的UTMB越野跑經驗,分享內容從:住宿、試路、高度、食物、裝備、訓練和比賽策略等,首先我們從住宿開始。

UTMB抽籤結果公佈,唔中唔緊要,下年會有雙重機會,但記得要繼續儲夠15分。中籤的話就恭喜晒,除左要盡快畀錢登記,當然要盡快搵地方住,因為會好快滿位!31/8禮拜五起步,禮拜四Gear-check拎Bib,最好禮拜二/三到Chamonix,通常賽完禮拜一離開去其他地方玩。

utmb2018_1_2

UTMB最珍貴最回味既一刻。

utmb2018_1_1

你的夢想被牽動了嗎?

Chamonix住宿有好多選擇:

1. Chalet單幢屋,一般由3房至8房不等,適合多位參賽者帶同先生太太一齊住,地方大,有廚房飯廳,可以去超市買餸親自下廚,全力補充carbo!跑完洗衫晾衫都方便,但通常會比較遠離市中心,適合自駕,而且租用期一般要一個禮拜,要預早落訂的。

2. Apartment一般1房至3房,有廚房飯廳,雖然無Chalet咁大,但如果4-6人組合都好方便,可以自己煮食,而且市中心都有唔少選擇,唔打算揸車都無問題。

3. 酒店比較彈性,很多容許免費取消,但當然未必有廚房,但如果考慮帶脫水飯黎補充carbo的話,自來水熱水已經夠晒用。

utmb2018_1_3

Apartment 有基本廚房有焗爐。

utmb2018_1_4

Chalet飯廳可以好大。

Sponsored by PaaGo Works Hong Kong and Anabout
Special thanks Sam Tam and Issac Wong
Text / Photos by Isaac Wong